Regulamin moodle WSEiP


  1. System informatyczny Moodle jest wykorzystywany do wspierania procesów edukacyjnych, naukowych i badawczych w ramach działalności Wyższej Szkoły Ekonomii i Prawa im. prof. E. Lipińskiego.
  2. Osoba posiadająca konto w systemie Moodle WSEiP w Kielcach nazywana jest Użytkownikiem.
  3. Uprawnienia do prowadzenie i tworzenia nowych kursów w moodle mają użytkownicy nazywani Prowadzącymi.
  4. Wyznaczony przez WSEiP w Kielcach pracownik nazywany Administratorem będzie sprawował nadzór techniczny oraz będzie mógł w razie niestosowania się do regulaminu zablokować konto.
  5. Administrator w razie potrzeby ma prawo zgłosić udokumentowany przykład naruszenia regulaminu Moodle do Komisji Dyscyplinarnej WSEiP w Kielcach.
  6. Użytkownicy są zobowiązani do wypełnienia formularza we właściwościach profilu swoimi prawdziwymi danymi osobowymi.
    Użytkownik powinien wpisać prawdziwy i działający adres swojej poczty elektronicznej.
    Imię i nazwisko są osobnymi i niezależnymi polami w formularzu rejestracyjnym i ze względów bezpieczeństwa tak zwany "login" POWINIEN być różny od tych danych.
    Zdjęcie (czyli mały obrazek, który pojawia się przy wiadomościach użytkownika) nie może być animacją, zdjęcie to nie może zawierać treści łamiących zasady etyki (dla przypomnienia art. 141 Kodeksu Wykroczeń).
    Uzyskanie konta jest jednoznaczne ze zgoda na wykorzystanie danych osobowych użytkownika w zakresie koniecznym do obsługi platformy Moodle przez prowadzącego i administratora.
  7. Niewłaściwe wypełnienie formularza rejestracyjnego, rozpoznanie faktu udostępnienie konta oraz materiałów dydaktycznych uzyskanych z platformy osobom trzecim powoduje zablokowanie konta.
  8. Uprawnienia opisane w punkcie 3 regulaminu przyznaje Administrator
  9. W systemie Moodle WSEiP wolno zamieszczać tylko te materiały, do których użytkownicy mają prawa autorskie. W przypadku zamieszczania całości bądź fragmentów materiałów osób trzecich wymagana jest ich pisemna zgoda.
  10. W wypowiedziach w systemie Moodle WSEiP nie wolno zamieszczać treści nieprzyzwoitych, obraźliwych ani obscenicznych (dla przypomnienia art. 141 Kodeksu Wykroczeń).
  11. Materiały i wypowiedzi zamieszczone przez użytkowników mogą być modyfikowane, bądź usuwane przez prowadzącego lub administratora, gdy są one niezgodne z postanowieniami niniejszego regulaminu. Dotyczy to w szczególności wypowiedzi i materiałów nie związanych z programem lub przebiegiem studiów.
  12. Nieprzestrzeganie regulaminu jest równoznaczne z zakazem korzystania z platformy oraz powiadomieniem władz wydziału.
  13. Regulamin użytkownika może być modyfikowany po każdym zakończonym semestrze.
  14. Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: technicznych, świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić ustawienia przeglądarki internetowej.